Ingen tekniknörd

För ungefär tre månader sedan upptäckte jag (med lite hjälp av min vän Annika) att det i min mobiltelefon finns animationer, bilder och melodier som man kan infoga i sms. Då hade jag haft min mobil i 2½ år och hade alltså inte sett dem tidigare.
I förrgår när jag fikade med Jeanette upptäckte jag att jag kan surfa med min mobil!  :O  Jag har haft min mobil i snart 3 år och har inte haft en aning om att jag kan gå ut på internet med den!!! Ganska bra gjort va?! Att ha en telefon så länge utan att veta vilka funktioner den har och vad jag kan göra med den!  *Lite lagom ointresserad av teknik*  :S

Kommentarer
Postat av: joly

Surfa inte för mycket bara, det är verkligen SNORDYRT om man inte har ett surfabonnemang (typ 15 spänn/MB). :S

2010-10-02 @ 21:20:40
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0