SRF-reunion

Det var som sagt fest i går kväll. Jag, syrran, Maria, Pia, Mikael, Mikael och Claes hade SRF-reunion. Vi började hemma hos Pia som hade laddat upp med ett av de bästa snacks- och tilltuggsborden som jag har sett på länge.  :)
 
 
Vi fortsatte sedan till "Mörner´s" (vart annars? :o) ) där vi fortsatte att dricka öl och umgås tills det stängde. Då gick vi (motvilligt från mitt håll) vidare till "Hamlet" där vi gjorde ett kort stopp innan vi kände att det var dags att avrunda kvällen/natten. Syrran och Maria skulle sova hos mig och klockan var närmare halv fem i morse när vi la oss!  :O  Men det var det värt, för som vanligt när SRF-gänget träffas blev det en trevlig kväll med många skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0