Sedan senast

Jösses vad dagarna går fort, jag hinner knappt med att uppdatera här.  :/
 
I tisdags kväll var jag på en återträff med mitt gamla-gamla-gamla jobb. Trots att det är 15 år sedan vi splittrades så försöker vi fortfarande att träffas lite då och då, och vi brukar bli 8-10 stycken varje gång. Det är väldigt trevligt.  :)
 
I onsdags kväll handlade det om liv eller död för stor otäck åttabent sak på väggen i sovrummet. Det var fullständig skräck för mig, men till slut var spindeln död...  :o(
 
I torsdags kväll var jag med på den nya Body Combat-releasen igen. Det var lika jobbigt som i måndags. Skönt!  :)
 
I går kväll somnade jag på soffan...
 
I dag har jag varit och hälsat på en kompis som jag inte har träffat på länge. Vi satt och pratade i sju timmar.  :D  Vi hade kunnat fortsätta ett tag till, men vi bestämde att vi ska ses snart igen i stället för att låta det gå lika lång tid tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0