Pendlat tre dagar

Det är så skönt att det är fredag för jag känner mig lite sliten efter den här veckan. Jag har ju jobbat tre dagar på kliniken i Finspång och även om det inte är så långt dit så tar det lite på krafterna att sitta och pendla. Speciellt i går; då slutade jag jobba strax efter kl. 20.00 så då fick jag köra i mörkret hem och var inte hemma förrän vid 21.30. Då var det inte mycket tid över till så mycket mer än att äta och sedan sova, för i dag började jag kl.08.00 igen. Fast i dag var jag tillbaka på min vanliga arbetsplats. Skönt!  :)
Man blir ju lite trött i hjärnan också av att komma till ett nytt ställe; även om mycket är och fungerar likadant så är det också många nya rutiner som man ska komma in i. Nu stänger jag av hjärnan och vilar upp både den och kroppen ett par dagar.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0