Landet, träning och mellandagsrea

Det är ju faktiskt ganska skönt att vara ledig.  ;o)
På juldagen åkte jag ut på landet till min vän Eleonor och hennes familj. Där bjöds det på fika och lite senare även julmat.
I går hade jag en lugn dag hemma med kissarna och på kvällen körde jag ett skönt BodyCombat-pass. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara efter ett par veckor utan träning på grund av förkylningen som jag hade.
I dag gick jag på stan en stund. Jag brukar inte shoppa på mellandagsrean, men jag hade tänkt att titta på ett par nya träningsskor. Jag hittade ett par till ett väldigt bra pris. Så man kan väl säga att jag för en gångs skull gjorde ett shoppingfynd på mellandagsrean.  :D
En ledig dag kvar.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0