Provsvar och mätning

I måndags fick jag svar på det andra urinprovet som jag lämnade in förra veckan. Det visade inga spår av blod i detta prov, så det finns inget att oroa sig för. Skönt!  :o)  I tisdags lämnade jag tillbaka blodtrycksmätaren så nu ska jag bara invänta ett utlåtande från läkaren angående det, men de flesta mätningar som jag gjorde visade att mitt blodtryck ligger inom helt normala värden. Skönt det också!  :o)  De två remisserna som är skickade väntar jag på tid för; ett nytt hörseltest och en sömnutredning.
 
I morgon är det redan fredag och på kvällen ska jag gå ut och äta med två före detta kollegor. Det verkar som att vi ska åka till grannstaden och äta på någon restaurang där. Trevligt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0