Scrapträff i Mjölby

Den här helgen har jag varit i Mjölby på scrapträff. Tre dagar, drygt 100 deltagare, totalt 37 timmar med prat, skratt, mat och fika, godis, vin för en del, shopping och en massa scrappande. Så roligt!  :o)
I fredags fick man scrappa kl. 14.00 - 23.00, i lördags kl. 07.00 - 00.00 och i dag kl. 07.00 - 16.00. Jag var inte där förrän vid kl. 08.30 på morgnarna och jag stannade till kl. 23.00 på kvällarna. Men jag hann göra ett födelsedagskort och påbörja ytterligare ett, och jag gjorde tre lay-outer och hann nästan färdigt med en fjärde. Jag är sååå nöjd med den här helgen.  :D
En sådan här träff är en riktig uppåt-boost och jag känner av "ruset" i flera dagar efter varje träff. Jag längtar redan till nästa gång!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0