Varmt och utan konsert

Vilket sommarväder vi har haft den senaste veckan! Eller, egentligen är det ju ännu längre, men den riktiga värmeböljan började ju lagom till midsommar förra helgen. Den här veckan har det varit strålande sol och drygt +30 grader nästan varje dag. Nu närmar sig klockan 23.00 på kvällen och det är fortfarande +22 grader varmt ute och +30 grader varmt inne hos mig. Det ska vara upp mot +30 grader varmt i morgon också, men från måndag ska det tydligen bli lite svalare och mer "normala" sommartemperaturer.
 
Kissarna tycker också att det är varmt. De ligger mest och vilar. De flyttar på sig lite då och då, för att för stunden hitta en lite svalare plats. Ofta är det platt på golvet som verkar vara bäst.  :)
 
När jag var ledig i onsdags åkte jag iväg till badplatsen i Sandvik för att sola och njuta av vädret. Jag var där i tre timmar. Så skönt! I dag var jag och min vän Hanna vid en annan badplats där vi spenderade ett par timmar i solen. Najs!  :)
 
I kväll skulle jag egentligen ha varit i Göteborg med syrran och Maria och sett Iron Maiden på Ullevi. Men precis som allt annat är även den konserten uppskjuten på grund av Covid-19. Nytt datum är den 3/7 nästa år.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0