Babyshower

I dag har jag varit i Jönköping och träffat några av mina före detta kollegor på mitt gamla jobb. Jag var ditbjuden för att vi skulle överraska en kollega med en babyshower. Hon trodde att en annan kollega skulle komma och titta på hennes barnrum som hon håller på att göra i ordning till den kommande bebisen och hade alltså ingen aning om detta. Hon blev ordentligt överraskad när hon öppnade dörren och det stod inte bara en, utan 10 kollegor, utanför med fika, presenter, ballonger och pynt.  :)
Det var trevligt och väldigt roligt att träffa några av dem igen. Jag kände likadant i onsdags när jag var med Raven på mitt gamla-gamla jobb. Jag saknar kollegorna på båda arbetsplatserna.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0