Positivt provsvar

Tidigare i veckan ringde veterinären och meddelade svaret på blodprovet som vi tog på Raven förra onsdagen. Både sköldkörteln och bukspottkörteln mår bra, proverna visade alltså inga avvikande värden där. Skönt!  :)  Nu ska vi gå vidare med andra prover, så på onsdag nästa vecka ska Raven tillbaka till Djurdoktorn och ta blodprov igen. Då ska vi kolla B-12 och folsyra.
I går insåg jag en sak angående Raven´s magproblem som hon har haft ända sedan vi drog ut hennes sista kvarvarande tänder. När jag pratar med andra om det så brukar jag säga att hon har haft diarré i snart tre år. Men jag har sagt fel till alla; när jag tänkte på det ordentligt i går och tittade i hennes journal så drogs tänderna ut den 11 mars 2016. På onsdag har hon alltså haft diarré i FYRA år! Stackars Raven!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0