Inställt eventpass

Nu skulle jag egentligen ha kört ett eventpass på 120 minuter, men i stället sitter jag hemma. Anledningen till det är att passet är inställt på grund av att smittade av Covid-19 ökar snabbt i hela världen igen. I förrgår kom det nya och lite hårdare restriktioner även här och det gjorde att det planerade eventpasset fick ställas in. Än så länge ligger alla andra pass kvar på schemat och jag hoppas att jag kan fortsätta att träna som vanligt. Passen har ju haft färre antal platser sedan viruset kom i vintras och det lär dröja innan de kan höja upp antalet platser till den vanliga nivån igen. Men hellre färre platser och att man får träna än att gymmen behöver stänga igen helt tills pandemin är över.  :/
 
Trots de nya restriktionerna så hälsade jag på gamlingarna efter jobbet i går. Jag har inte träffat dem på länge och ville säga hej till dem eftersom det är Allhelgonahelgen. Det blev väldigt korta besök på avstånd, men det var i alla fall bättre än inget.
I helgen håller jag social distans och hoppas på att jag kan och får köra ett BodyCombat-pass i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0