Många patienter

Vilken avslutning på jobbveckan! Jag visste redan innan att vi skulle ha mycket att göra i dag och det hade vi verkligen. Dels hade jag med mig pojkarna till jobbet. De skulle bli kastrerade, vaccinerade och id-märkta, och så ville jag att veterinären som jag jobbade med i dag skulle titta på deras sår. Det är i alla fall skönt att allt det är avklarat nu.  :)
Vi var fullbokade redan innan dagen började och trots det så tog vi in sex extra patienter plus att vi fick in en akutpatient efter att vi hade stängt. Jag och veterinären hade sammanlagt 28 patienter i dag!  :O  Det blev ingen lunchrast och jag skrapade ihop nästan två timmar övertid.
När jag äntligen kom hem och satte mig i soffan så unnade jag mig en fredags-drink. Nu är det skönt att det är helg.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0