Överraskning del 2

I går överraskade vi syster för andra gången med anledning av hennes 40-årsdag som inträffade för ett tag sedan. Det var återigen jag och Maria, men den här gången var även kusin Sofie med på överraskningen.
Vi träffades hemma hos mig där vi började med bubbel och snacks. För systers del var det mera bubbel än snacks.  ;)  Sedan gick vi till "Pinchos" för att äta mat. Vi hade bokat bord där eftersom det är en av systers favoritrestauranger. Mätta och belåtna gick vi vidare till "Mörner´s". Där hittade vi Pia och Annette så vi gjorde dem sällskap. Vi stannade kvar till stängningsdags och sedan började vi att vandra hemåt. Det tog lite längre tid än vanligt att gå hem till mig eftersom syster inte riktigt höll samma fart som jag och Maria.  ;)  När vi väl kom hem fick vi inte gå och lägga oss för syster, för då skulle vi ha efterfest, pyjamasparty och tjejsnack. Trots systers protester lyckades Maria och jag att lägga oss för att sova strax efter kl. 03.30.  :)
I dag har jag tagit det väldigt lugnt hela dagen fram till BodCombat-passet i kväll. Jag har bara varit lite trött. Det har nog varit mycket värre för syster.  ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0