Överraskade en blivande 40-åring

Efter att ha kört två BodyCombat-pass på sammanlagt 105 minuter i går åkte jag hem och skyndade mig att duscha och klä om innan jag satte mig i bilen och körde söderut. Jag hämtade upp Maria på vägen och sedan åkte vi hem till min syster för att överraska henne.
Hon fyller nämligen 40 år på tisdag och vi ville fira det. Hon själv är inte en person som ställer till med någon stor födelsedagsfest, inte ens när det är tillåtet i corona-fria tider. Men vi tyckte att hon skulle firas på något sätt.
Så vi hade ordnat så att syrrans sambo och min systerdotter skulle vara borta i helgen så att syrran skulle vara ensam hemma. Jag och Maria tog med oss fika, mat, vin, snacks och presenter och åkte helt enkelt hem till syrran och knackade på. Surprise!  :D
Överraskad blev hon, precis som vi hade hoppats. Hon hade inte haft en aning om detta och förväntade sig inte alls att vi skulle dyka upp där med en massa ätbart och drickbart. Så det verkar som att vår överraskning blev lyckad.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0