Lugn och kurerande helg

Jag har haft en lugn och stillsam helg. Eftersom jag kände mig lite småförkyld i slutet av veckan så avbokade jag träningspassen i helgen och isolerade mig ensam hemma. Jag har sovit mycket, tittat på skidor på tv-n, läst bok och haft en himla massa gos och mys med kissarna, både med mina tjejer och med jourkatts-pojkarna. Förhoppningsvis var det bara en lättare förkylning som är på väg att gå över, jag mår bättre nu och känner inte att det är aktuellt med ett test för Covid-19 i nuläget. Däremot funderar jag lite på om jag ska göra ett antikropps-test snart för att se om det här var Covid-19 eller om jag har haft det fast utan symptom någon gång de senaste månaderna.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0