Grillat i stället för SRF

Om allt hade varit som vanligt så skulle jag ha varit på Sweden Rock Festival nu. Vi skulle ha åkt i förrgår, druckit en massa öl, sett många bra konserter, umgåtts med trevliga människor och vi skulle ha morgondagen kvar innan det var slut för den här gången. Dessutom är det perfekt festivalväder, så vi skulle nog ha haft en superbra SRF om vi hade varit där. Men vi får trösta oss med att det är mindre än ett år kvar tills vi förhoppningsvis är där igen; om allt går som planerat är det bara 362 dagar kvar.  :/
 
I stället för att sitta i gräset med en öl i handen och se ett bra band, så var jag inbjuden på fika hos vänner efter jobbet i dag. Jag fick inte bara fika där, det blev även grillat på kvällen så jag åkte inte hem förrän kl. 22.00. Det var inte som SRF, men det var också trevligt.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0