Äntligen en öl...

Jag sitter i soffan och är nyss hemkommen efter att ha varit ute med Pia. Jag har inte varit "ute" sedan den 10/10 när vi överraskade syster med en födelsedagsmiddag, det är nästan ett halvår sedan!  :O
Jag och Pia hade en kort men trevlig kväll och det var verkligen ett skönt avbrott i tristessen. Vi träffades redan kl. 16.00 och åt asiatiskt på "Ming", och sedan gick vi till vårt vanliga ställe, "Mörner´s", och drack ett par öl där. Vi fick hålla en ganska snabb takt på öldrickandet för enligt rådande restriktioner måste restauranger och krogar stänga senast kl. 20.30. Jag har nog aldrig, i alla fall vad jag minns, varit hemma redan kl. 20.40 efter en krogkväll. Men det är så det är nu i Covid-19-tider och då får man anpassa sig. Fördelen är väl att jag kommer att vara pigg i morgon bitti.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0