Nu är det tråkigt

Efter drygt ett år med Covid-19, restriktioner och social distans så börjar tillvaron att bli väldigt enformig och tråkig nu. Mina sociala kontakter består nästan enbart av jobbet och gymmet, och bara någon enstaka gång träffar jag någon vän. Även om jag har flera favoritsysselsättningar att fördriva tiden med, som t.ex. att läsa böcker, scrappa och lägga pussel, så börjar det att bli lite segt och jag längtar efter att få umgås med folk som man gjorde innan Covid-19. Jag längtar efter att få gå på konsert, att få åka på Sweden Rock, att få åka på scrapträff, att få gå på krogen, att få gå på fest, och att bara få göra roliga saker. Det här är så trist!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0