Fortfarande orkeslös

Jag har fortfarande ingen ork i kroppen. Det började ju i lördags när jag kände mig orkeslös på BodyCombat-passet och kroppen har inte blivit piggare efter det. Det känns som att min kropp inte orkar att hålla sig upprätt och helst bara vill ligga ner, även när jag inte tränar. Jag har tränat ett par gånger till sedan i lördags; BodyCombat-maraton 90 minuter i söndags och P.E One 45 minuter i går, och de passen var jobbiga, men jobbigast var BodyCombat-passet i kväll. Det var fruktansvärt slitigt, det var nog ett av de värsta passen jag har kört och jag var inte säker på att jag skulle ta mig igenom det trots att det bara var ett "vanligt" pass på 60 minuter. Men på något sätt lyckades jag att ta mig till slutet utan att avlida. Jag hoppas att det här bara är något tillfälligt och att orken kommer tillbaka snart.
Nu blir det ett par träningsfria dagar så får vi se om jag har någon ork att träna i helgen.  :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0