Helgens stora projekt

Jag hade planer på ett stort projekt i helgen. Det påbörjades i går och avslutades i dag. Vad? Jo, jag har nätat in balkongen så att katterna ska kunna vara där.  :D
Det var lite slitigt och jag har ont i armarna, axlarna och nacken, och jag har blåmärken och händerna fulla med sår. Men jag gjorde det alldeles själv!  *Klappar mig på axeln*  :o)
Så fort jag var färdig på eftermiddagen i dag öppnade jag balkongdörren så att kissarna kunde gå ut. Fanta var först ut och Raven kom strax efter. Det var nytt och lite spännande, men de verkade tycka om det. De kikade runt, tittade ut och njöt av solen. Jourkatterna Arvid och Vidar har inte varit ute där än, det är nog lite för otäckt. Men förhoppningsvis vågar de också gå ut där så småningom.
Jag tror att balkongen kommer att uppskattas av kissarna i sommar.  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0