Ingen ork på passet i dag

Förra lördagen körde jag ju ett efterlängtat BodyCombat-maraton på 90 minuter. Det var så klart jobbigt men det ska det ju vara. Även om ett pass på 90 eller 120 minuter är grymt jobbigt så brukar jag ändå ta mig igenom det utan att bli fullständigt slut.
I dag körde jag som jag brukar på lördagarna ett vanligt BodyCombat-pass på 60 minuter. Det var sååå jobbigt! Jag hade nästan ingen ork och jag fick kämpa mig igenom sista halvan av passet. Men trots att det var tungt i slutet av passet så var jag inte så trött i kroppen efteråt som jag trodde att jag skulle vara.
Jag hoppas att orken finns där i morgon eftermiddag igen, för då blir det en repris av förra lördagens BodyCombat-maraton.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0