Tränat och scrappat

Efter träningspasset i onsdags när jag kände mig helt orkeslös gjorde jag nya försök i helgen. På båda BodyCombat-passen i går och i dag kändes det lite bättre. Jag hade mer energi och lite bättre ork, så det känns bra. Förhoppningsvis var det bara en tillfällig svacka.
 
Vädret i helgen har varit lite blandat med sol, regn och åska. Det har inte varit så varmt ute, men kissarna har ändå varit ganska mycket ute på balkongen. Själv har jag suttit inne och scrappat. Så roligt! Jag längtar tills det är möjligt att åka på scrapträff igen. Det är en träff planerad till september och förhoppningsvis har de flesta blivit vaccinerade då så att världen kan börja att öppna upp igen och återgå till en någorlunda normal tillvaro. I så fall är det nog tillåtet att träffas på olika tillställningar och evenemang efter sommaren. Hoppas hoppas!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0