Träning och balkonghäng

Det blev som jag hade planerat i helgen; träning i går och i dag och mycket balkonghäng med kissarna. Vädret har varit soligt och varmt så vi har verkligen utnyttjat balkongen den här helgen. Jag åt frukost där ute i morse och det var så länge sedan jag åt frukost på en balkong så jag minns inte ens när jag gjorde det senast. Det var riktigt trevligt, så det lär bli fler gånger.  :)
Kissarna trivs på balkongen, de tycker att det är både roligt och skönt där ute. Jag planterade lite kattgräs åt dem i dag som ska stå där ute. Det tar väl ett par veckor innan det har vuxit upp, men när det har gjort det så kan de äta gräs på balkongen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0