Fullt upp i påsk

Fyra dagar ledigt utan att sitta hemma och inte ha något att göra; jag har haft fullt upp.
På långfredagen körde jag ett BodyCombat-pass på förmiddagen och kämpade lite med 3000-bitarspusslet på eftermiddagen och kvällen.
Påskafton tillbringades "hemma" med påskmarknad och påsklunch hos kusin.
I går var jag ute på en liten turné där jag först hälsade på lite släkt som jag inte träffar så ofta och sedan var jag ute på landet hos min vän Eleonor och hennes familj.
I dag hälsade jag på min mormor på sjukhuset igen. Nej, hon är inte kvar, hon är tillbaka där. Den här gången med en spricka i höften, men hon mår trots sin ålder ganska ok.  :/
 
Nu ska jag sova och ladda inför en ny jobbvecka. Den är ju i alla fall en dag kortare eftersom det var röd dag i dag.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0