Step och sjukhusbesök

I fredags inleddes helgen med ett Step-pass efter jobbet. Jag brukar vanligtvis inte träna på fredagar men det var ett extrainsatt pass och eftersom det var Step som är så kul så ville jag självklart vara med på det.  :)
I helgen har det blivit ganska mycket pussel-tid. Just nu håller jag på med ett 3000-bitars och det går inte så fort. Men det är roligt.  :/
I dag var jag på sjukhuset och hälsade på min mormor som har varit där sedan i tisdags. Tanken var att hon kanske skulle få åka hem igen efter helgen, men hon blir eventuellt kvar några dagar till. Om hon fortfarande är kvar på onsdag när jag är ledig så hälsar jag nog på henne då igen.
I morgon ska jag jobba hemifrån. Sovmorgon på en jobbdag = lyx!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0