Färdig!

Den här helgen har innehållit två BodyCombat-pass, mycket bokläsning, friidrotts-EM på tv-n och mys med kissarna.
Dessutom blev jag ÄNTLIGEN färdig med det svåra 3000-bitarspusslet.  :o)  Som jag har kämpat! Flera gånger har jag varit nära att börja gråta av frustration för att det har varit så svårt och tagit så lång tid. Jag vet inte hur många gånger som jag har tänkt att det måste saknas bitar eftersom det var så svårt att hitta bitar som jag trodde att jag visste hur de ungefär såg ut och som jag letade efter. Nu när det är färdigt så visade det sig att det faktiskt var komplett trots att det var ett begagnat pussel.
Eller ja, det var komplett från början. Nu saknas det fortfarande två kantbitar som är bortlekta av någon med fyra ben och en svans.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0