Vakna tidigt för att handla

I morse vaknade jag kl. 03.50. Jo, det var planerat så. Jag, Annette och Maria åkte nämligen till Ullared för att shoppa lite. Vi åkte härifrån kl. 05.00 och jag kom hem vid 20.30-tiden. Efter drygt 6 timmar shopping kände vi oss nöjda för den här gången. Jag köpte bl.a. kuddar till soffan, en solcellslampa till balkongen och några klädesplagg. Men jag använde mitt presentkort som jag fick av jobbet i julklapp så för mig blev det ganska "billigt".  :)
 
Enligt väderprognosen ska vädret resten av veckan vara kanonfint med blå himmel, strålande sol och närmare +30 grader varmt. Om det stämmer så blir det mycket strandhäng för mig de få dagar som jag har kvar av min semester.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0