Ändrad vecka som kommer

Jag har haft en lugn helg tillsammans med kissarna. Förutom det vanliga BodyCombat-passet i går förmiddag har det bara varit stillsamma aktiviteter här hemma. Jag har läst bok och tittat på skidskytte och Musikhjälpen på tv-n.
I veckan som kommer är mitt arbetsschema lite omkastat. I stället för att vara i Söderköping på måndag och torsdag och svara i telefon på tisdag och fredag ska jag vara där på måndag, tisdag och fredag och svara i telefon på torsdag. På tisdag har vi möte och sedan julbord så då behöver jag vara på plats på jobbet. På fredag slutar jag egentligen vid lunch eftersom det är dag före afton, men jag har erbjudit mig att jobba hela dagen och därför har vi bytt dag på torsdag och fredag. Jag har i alla fall min ledig-mitt-i-veckan-dag på onsdag. Skönt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0