2021 blev 2022

Årets första dag har varit väldigt lugn. Jag och kissarna började det nya året med sovmorgon och sedan fortsatte vi dagen med lugna aktiviteter. Kissarna har mest sovit och jag har läst bok, tittat på tv och lagt pussel.  :)
Min kropp har varit lite sliten i dag, förmodligen efter nyårspasset i går. Det var två timmar med en skön blandning av SomaMove, BodyAttack, Grit Cardio, Core, BootyMove, BodyCombat och Sh´Bam.  :)
 
I går kväll var Pia och Annette här för att fira in det nya året. Vi åt förrätt, varmrätt och dessert. Vi var väldigt mätta efter varmrätten och trots att vi väntade lite med desserten var det knappt att vi fick ner den, men den var väldigt god. Annette hade glömt att ta med snacksen (vilket inte gjorde något!) och när jag tog fram ost och kex en stund innan midnatt orkade vi inte äta det. Vid 12-slaget lämnade vi bubblet oöppnat och skålade i stället i det vi hade kvar i glasen sedan tidigare. Vi var så mätta!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0