Dålig start

Det nya året har börjat ganska dåligt med rusande smittspridning av Covid-19 och nya hårdare restriktioner igen. Jag väntar på att få min tredje vaccination och om tidsplanen följs ska jag få den i mitten av februari. Som situationen är nu är det ingen idé att planera in några roliga aktiviteter den närmsta framtiden, det är avstånd och distans som gäller igen. Det finns en viss risk för att scrap-träffen om fem veckor inte blir av.  :/
 
I går blev jag ett år äldre. Igen. Jag tycker inte att det är något att fira, men jag åkte hem till mormor efter jobbet så att hon kunde gratulera mig. Jag fick även blommor och ett par presenter från övriga i familjen och många gratulationer från vänner och bekanta, så födelsedagen var ganska ok ändå. Men det blir svårare och svårare att fortsätta låtsas att man är 27.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0