Äntligen tillbaka på Ullevi

Det har inte gått att komma in på bloggen på hela helgen, men nu äntligen fungerar den igen.  :)
 
I fredags åkte jag, Johanna och Maria till Göteborg. Det var dags för konsert igen. Den skulle egentligen ha blivit av för två år sedan, men precis som mycket annat så har den blivit framflyttad på grund av corona-pandemin.
Framme i Göteborg installerade vi oss först på vårt vanliga övernattningsställe och sedan åkte vi ner på sta´n för att äta och dricka lite. Vi hamnade på "John Scott´s" på Avenyn. Där har vi varit tidigare innan andra konserter och det är ett bra ställe att ladda upp lite på.
Efter mat och dryck gick vi vidare till Ullevi för att se Iron Maiden. Förbanden (The Hellacopters och Airbourne) struntade vi i, så vi kom in på Ullevi precis lagom innan Iron Maiden började spela.
De var lika bra som de alltid är. De spelade tyvärr bara två timmar, för mig hade de gärna fått spela en timma till. De har så många bra låtar så de skulle lätt kunna fylla den tiden och ännu längre.  :)
 
 
Nu har jag börjat min andra semestervecka. Får se vad den bjuder på för trevligheter.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0