Signaturer

I dag slutade jag jobbet redan vid lunchtid. Jag åkte hem och mötte upp syster där och sedan gick vi för att tatuera oss.  :)  Det är 22 år sedan jag gjorde min första (katt-tassar på utsidan av vänstra vaden) och nu var det dags för min andra. För syster var det första gången.
Den här gången valde jag att göra en tatuering av mina signaturer. Den till höger är min signatur när jag skriver mail och den till vänster är min signatur när jag skriver meddelanden för hand. Den är dock lite tillsnyggad som tatuering eftersom jag inte är så duktig på att rita.  ;)  Nu sitter mina signaturer på insidan av vänster underarm.  :D
När vi var färdigtatuerade gick vi till "Mörner´s" för att äta mat och dricka en öl eller två. Där hittade vi Pia och Marie så vi gjorde dem sällskap en stund. Det var årets första uteserveringshäng för mig.
 
Jag känner mig väldigt nöjd med min nya tatuering och är redan sugen på en tredje.  :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0