Ny ögonkoll och lite firande

I dag var jag på återbesök hos optikern. Ny koll av ögat som nu är bättre och en ny synkoll eftersom provlinserna som jag har testat sedan förra besöket inte alls är bra. Jag ser bra på långt håll med dem, men på nära håll är det riktigt otydligt. Så nu ska jag prova en annan sort och styrka, och så blir det ett nytt återbesök om några veckor.
 
I dag har vi också haft lite firande här hemma. Det är nämligen exakt fem år sedan Fanta och hennes syskon hittades i en skokartong på soptippen och kom till mig med förhoppning om att mamma Mona skulle ta till sig de ungarna också, vilket hon så småningom gjorde. Fanta fick fira med extra många godisar i kväll.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0