Shopping och trivsel

Lördag förmiddag utan det vanliga BodyCombat-passet. I stället åkte jag, Annika och Agnes söderut för lite shopping. Vi kom fram till Ullared på eftermiddagen och började att shoppa kl. 15.30. Vid 20-tiden kände vi oss nöjda för dagen och efter att ha betalat och packat in i bilen åt vi mat på "Peder & Co.". Mätta och trötta checkade vi in på "Hotell Ulla" där vi skulle sova. Det blev knappt fyra timmars sömn innan vi gick upp tidigt i morse för att äta hotellfrukost och sedan fortsätta att shoppa. Vi spenderade ungefär fyra timmar inne på Ge-Kås innan vi åkte hem vid lunchtid.
Jag gjorde inte av med så mycket pengar eftersom jag nyligen har bytt bil, men jag shoppade några julklappar och en del andra småsaker som jag behöver. Trots att jag försökte att vara sparsam så är jag ändå nöjd med mina inköp och den trevliga helgen.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0