Tre roliga dagar

Det är söndag kväll och jag känner mig lite euforisk. Det beror verkligen inte på valvakan på tv (tråkigt!) eller på att jag är ledig i morgon (jo kanske också lite att jag är ledig), utan det beror på att jag har varit på scrapträff i tre dagar. Det har varit tre roliga dagar med mat, dryck, trevligt sällskap och så klart en massa scrappande. Jag hann att göra tre stycken Lay Outs och två kort.
Det är så bra för välmåendet med en sådan här scrapträff och jag har faktiskt en till snart att se fram emot. Om tre veckor ska vi ha en egen liten träff med vårt "scrapgäng".  :D
I morgon har jag en semesterdag för att vila upp mig lite efter den här roliga helgen. Då blir det lite mys med kissarna.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0