Påsk utan påskmat

I fredags hade jag en lugn dag. Först ett pass Booty Move på förmiddagen och efter lite fixande hemma med tvätt och dammsugning på eftermiddagen så latade jag mig resten av dagen.
I går var jag "hemma" som vanligt på påskafton. Först hälsade jag på pappa och gick på påskmarknaden. Efter det vankades det lunch (ej påskmat) och fika hos kusin & co. Innan hemfärd hälsade jag på mormor en stund också.
I dag åkte jag söderut för att först hälsa på en släkting som jag inte träffar så ofta, och sedan åkte jag vidare för att hälsa på min vän Eleonor och hennes familj. Där blev det matiga våfflor till lunch och ryggfilé med klyftpotatis och sås till middag. Så gott!  :o)
I morgon ska jag ta sovmorgon tillsammans med kissarna och njuta av att det är tre lediga dagar kvar innan jag ska jobba nästa gång!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0