Adventsfika

Jag avslutade denna vecka med adventsfika hos min vän Annika (gott och trevligt!) och sedan ett pass P.E Performance.
I morgon ska Arvid följa med mig till jobbet. För tre veckor sedan upptäckte jag en nybildning på hans mage. Den är lite större än en ärta och känns hård. Knölar ska man helst kolla upp så fort som möjligt och därför ska Arvid få följa med mig i morgon så att en av veterinärerna på jobbet kan undersöka den. Om det är en nybildning som behöver tas bort så ska vi även göra det i morgon. För Arvid´s skull är det bättre att göra allt vid samma tillfälle så att han inte behöver följa med ytterligare en gång för ett ingrepp när han är så stressad och rädd för andra människor.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0