Ändrad plan igen

Jag skulle ju hämta min bil på verkstaden efter jobbet i dag. Det blev inte så.
Jag fick ett samtal från verkstaden efter lunch och blev informerad om att bromsarna nu var lagade. Bra. Men så kom det ett "Men"... Jag fick veta att min bil läcker olja. Den läcker tydligen inte lite heller, utan ganska mycket. Det måste alltså lagas och det ska en annan verkstad göra. De kan inte ta emot bilen förrän på måndag och där ska de då ta reda på vad som är fel och vad som behöver lagas, vilket de kanske inte kan göra förrän senare i veckan beroende på om de kanske måste beställa någon reservdel. I värsta fall så kan det bli så att jag inte får tillbaka bilen ens nästa vecka utan måste vänta ännu längre. Suck...  :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0