Platt däck

Jag hade tänkt att ha en lugn och skön söndag, utan så många måsten och bara göra saker som inte kräver så mycket, som t.ex. läsa en bok eller lägga pussel.
Strax efter lunch gick jag ut till bilen för att hämta en kartong kattsand och fick då se att bilens högra bakdäck var helt platt. Suck!  :(  Jag har redan lite bekymmer angående bilen; bromsarna bak är helt slut på höger sida och måste bytas. Jag har bokat tid på verkstad för det på onsdag som är min lediga dag. Så det var ju inte så roligt att komma ut till bilen och få se ett platt däck i dag.  :(
Nåja, jag fick hjälp med att byta till reservdäcket så jag tar mig till jobbet i morgon, och det var ju i alla fall tur att jag såg det redan i dag och inte i morgon bitti på väg till jobbet. Men det blev ju inte den lugna och sköna söndag som jag hade tänkt mig.  :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0