En dag på landet vecka 2

Den här veckan har bestått av lite blandade aktiviteter. Lite träning, lite shopping, fotbolls-VM för damer på tv-n, sim-VM på tv-n, bokläsning och en massa gos med kissarna.
I tisdags eftermiddag åkte jag "hem" och grillade hos min vän Mikael. I onsdags eftermiddag åkte jag "hem" igen och fikade och åt mat hos min kusin med familj. Min syster och systerdotter var också där.
 
I dag blev det äntligen en semesterdag på landet hos min vän Eleonor. Jag hade sällskap med vår vän Jimmie och hans dotter Alice dit. Vi började med frukost innan det var dags att gosa med kattungar. Lunch och lite fika intogs på flotten ute på sjön. Efter mera gos med kattungar tittade vi på korna och kalvarna i ladugården innan vi åkte hem.  :o)
 
 
I morgon blir det förhoppningsvis en dag på stranden.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0