Bil, arga pojkar, våfflor, mat och deklaration

Innan jobbet i fredags morse besiktigade jag bilen. Jag har ju inte haft den så länge så jag har inte hunnit få någon riktig koll på hur den mår förutom att den fick höger bakbroms fixad för några veckor sedan. Men den gick igenom prickfritt! Jag fick dessutom höra att karossen var ovanligt välbevarad för att vara en äldre årsmodell och att jag hade gjort ett bra köp.  :D
 
Efter jobbet fixade jag till mig lite medan jag väntade på att syster skulle komma till mig. Hon hade övertalat mig att följa med på en konsert här i sta´n på kvällen. Det var tre band med riktigt riktigt arga pojkar och eftersom jag vanligtvis inte lyssnar på så tung musik fick hon bjuda mig för att jag skulle följa med.  ;)  Claes och Lillebror kom också dit och gjorde oss sällskap. Trevligt!
 
I går förmiddag blev det först lite träning som vanligt och efter det åkte jag "hem" för att först äta våfflor hos min vän Mikael på eftermiddagen och sedan äta mat hos min vän Anna på kvällen. En bra lördag!  :o)
 
I dag har jag och kissarna haft en lugn söndag. Jag har läst ut en bok och deklarerat. Nu ska jag lägga mig och börja läsa en ny bok, i morgon är det ju jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0