Tre långa veckor

En ny arbetsvecka är påbörjad. Det är den första av tre "långa" veckor. Nästa vecka måste jag nämligen jobba på min varannan-ledig-mitt-i-veckan-dag så jag jobbar alltså tre onsdagar i rad. Men jag får ta ut en annan ledig dag i stället och jag har valt en dag efter påskhelgen så att jag blir ledig lite längre då i stället.  :)
Men nu är jag inte helt sanningsenlig heller. För den tredje av de här veckorna är kort trots att det är en "lång" vecka för mig. Fredagen den veckan är nämligen Långfredag så då jobbar jag bara fyra dagar trots att det är en jobb-onsdagsvecka och sedan ska jag som sagt vara långledig över påsk. Så det känns faktiskt ok att jobba tre "långa" veckor i rad.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0