Börjat att förbereda

Redan söndag igen. Tiden går så fort, det är galet.
I helgen har jag börjat att förbereda lite för Sweden Rock. Packlistan är utskriven, banden på spelschemat är markerade, drickan är inhandlad och foton på mobilen är flyttade till hårddisken för att lämna plats åt nya foton.  :)
Jag har även hunnit med ett pass BodyCombat, läsa bok, titta på bronsmatch och finalmatch i ishockey-VM, och så klart gosa med kissarna.
Veckan som kommer är en "lång" vecka för mig och dessutom måste jag vara på plats i Söderköping även på tisdag på grund av möte. Men jag peppar mig med att det är sista veckan som är den sista riktiga arbetsveckan på en månad. Sedan följer fyra veckor med lite jobb och mycket nöje.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0