Full första maj-dag

Långhelgen är slut. Jag startade lördagen med ett BodyCombat-pass och efter det susade jag iväg "hem" för att med min vän Mikael´s hjälp fixa lite med min bil.
I går var det Valborgsmässoafton och jag bojkottade i vanlig ordning brasor och fyrverkerier med tanke på alla stackars djur. I stället åt jag middag med Annika och Agnes. Trevligt!  :)
I dag är det måndag men det känns som söndag eftersom det är röd (och ledig) dag. Men jag har inte latat mig för det. Kissarna har blivit vägda och fått klorna klippta. Jag har tvättat, rengjort kissarnas matplatser, dammsugit och torkat golv.
På eftermiddagen i dag körde jag dessutom ett eventpass på 90 minuter. Det var 30 min BodyCombat, 30 min Cross Challenge och 30 min Grit Cardio. Grymt jobbigt men roligt!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0