Skogslotten

På eftermiddagen i dag hade vi möte och aktivitet med jobbet. Vi samlades kl. 12.30 vid Skogslotten´s Ridskola för att först äta lunch och ha ett kort möte. Sedan blev vi indelade i fyra lag för att tävla i femkamp. Alla i laget var tvungna att göra alla uppgifter, så vi kunde inte välja den som vi trodde var bäst på de olika grenarna. Efter fyra grenar var det paus för fika innan den femte och sista grenen.
Grenarna var följande: kast med hästskor, körning på snitslad bana med häst och vagn, sätta ihop ett träns på tid, köra med fyrhjuling och avslutningsvis käpphästhoppning.  ;D
Mitt lag vann inte, men vi var inte heller sämst; vi kom på tredje plats.  :)
 
 
I kväll har vi haft lite gos och godis här hemma; i dag är det nämligen sex år sedan min lilla Fanta kom till mig efter att hon och hennes två syskon hittades i en skokartong på en soptipp. Jag är så glad att de kom till mig och att hon sedan stannade här.  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0