Många saker

Ny arbetsvecka påbörjad efter en ganska aktiv helg. I lördags var jag "hemma" för att hälsa på de gamla och välja ut saker i mormor´s lägenhet. Min mor, en av mina morbröder och en av mina kusiner hade redan tagit vad de ville ha, så i lördags var det jag och min syster som var där. Vi hade inga problem med vad vi valde, för vi valde ganska olika. Men det var svårare att välja än vad jag hade föreställt mig. Jag visste ju ett par saker innan, men när jag väl var där och skulle välja så var det ganska tankekrävande. Några saker valde jag ganska lätt och fort, men efter en liten stund blev det väldigt svårt att fokusera. Det blev liksom för mycket. Samtidigt känns det inte riktigt rätt att gå igenom mormors saker. Dels för att hon fortfarande finns med oss, och dels så känns det som att man rotar i någon annans hela liv. Undrar hur det känns för henne när hon vet att vi är där och plockar bland hennes tillhörigheter?  :/
Jag blev inte färdig i lördags, så jag ska ta en vända till. Kanske i helgen som kommer.
 
I går scrappade jag lite. I onsdags påbörjade jag nämligen några kort som jag gjorde färdigt i går och som jag postade i dag.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0