Förtjänad kväll på soffan

I kväll har jag haft en lugn lördagkväll på soffan. Jag tyckte att jag förtjänade det. I går kväll höll jag min pappa sällskap på akuten från ungefär kl.17.15 till strax efter kl. 23.00. Roligare fredagkväll kan man ju ha.  :/
På förmiddagen i dag körde jag ett BodyCombat-maraton på 90 minuter. Efter det åkte jag till förrådet och hämtade vinterdäcken. Planen är att byta till dem i morgon när jag ska åka "hem" för att fira min kusin som fyller år. Då ska jag även hälsa på mormor som nu har flyttat till ett serviceboende.
Så efter träning och däcklyftande i dag var jag lite trött i kroppen och då fick den tillbringa kvällen på soffan.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0