Nöjd trots söndag

Jag sitter här och känner mig ganska nöjd trots att det är söndag kväll. Jag känner mig nöjd av två anledningar. Den ena är att jag har semester i morgon. Planen för morgondagen är sovmorgon och ett träningspass vid lunch. Sedan får jag se vad jag hittar på mer.  :)
Den andra anledningen är att jag har varit på scrapträff i helgen. Tre dagar med scrappande, god mat och trevligt sällskap. Det var en skön och välbehövlig paus i vardagen, och jag har haft så roligt. Jag gjorde två kort och två LO´s. Sedan tog det tyvärr tvärstopp med min kreativitet i dag på förmiddagen så jag hann inte att skapa något mer. Men jag är riktigt nöjd med de fyra alster som jag gjorde i helgen.  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0