Blodtrycksmätning

Ännu en kort arbetsvecka är slut. Jag var ju ledig i måndags eftersom jag var i väg på scrapträffen i helgen. I måndags morse var jag på vårdcentralen igen. Jag lämnade ett nytt urinprov, jag gjorde ett hörseltest och jag lånade hem en blodtrycksmätare. Jag ska ta blodtrycket två gånger på morgonen och två gånger på kvällen i sju dagar. Än så länge ser det ganska bra ut; det är inte alls lika högt som det var när jag var hos läkaren. Jag ska lämna in det nästa vecka och sedan får jag vänta på att läkaren hör av sig igen med svar på det och på det nya urinprovet. Hörseltestet resulterade i att jag ska få en remiss till en riktig utredning för det också. Så, fortsättning följer igen...  :/
 
I helgen har jag inga planer utom att träna och titta på Skidskytte-VM och Sim-VM. Så skönt!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0