Scrapträff och poliskontroll

Jag har haft tre härliga dagar på scrapträffen. Som vanligt var det god mat, trevligt sällskap, mycket prat och många skratt, och självklart en hel del scrappande. Den här gången lyckades jag få ihop fyra Lay-Outer och ett födelsedagskort.  :o)
Tidigt i går morse när jag var på väg till scrapträffen igen blev jag invinkad av polisen för en nykterhetskontroll. Jag blåste negativt och fick köra vidare.  :)  Det var andra gången i mitt liv som jag fick blåsa i en kontroll, den första gången var för många år sedan när jag var på väg till min vän Eleonor´s äldsta son´s dop tidigt en söndagmorgon. Jag blåste negativt den gången också och jag hann i tid till kyrkan.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0